• Lorem ipsum

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat nu?

Wanneer u één of meerdere producten beschadigd heeft ontvangen vragen wij altijd om foto’s te sturen. Zet het beschadigde product opzij waar het niet kan lekken en maak direct onderstaande foto’s:

- De buitenverpakking in zijn totaliteit met zichtbaar de adressering en de barcode

- Een detailopname van de adressering en de barcode

- Een detailopname van de schade aan de buitenverpakking

- Eén of meerdere foto’s waarop de binnen verpakking goed te zien is

- Eén of meerdere foto’s van het beschadigde artikel in zijn totaliteit

- Een of meerdere detailopnames van de schade aan het artikel

Stuur deze foto’s naar ons toe via mail en vermeld hierbij uw ordernummer. We komen dan zo spoedig mogelijk bij u terug met een passende oplossing.

Ik heb een verkeerde kleur ontvangen. Wat nu?

Wanneer u een verkeerde kleur heeft ontvangen vragen wij altijd om onderstaande foto’s te sturen:

- Voorkant product

- Inhoud

- Mengsticker ( Wanneer geen mengsticker aanwezig een foto waarop de basis van het product zichtbaar is )

- Basis waarop het product gemengd is. ( Wit / N00 / W05 enz. )

Stuur deze foto’s naar ons toe via mail en vermeld hierbij uw ordernummer. Eén van onze verfspecialisten zal dan kijken wat er is misgegaan en wij komen zo snel mogelijk met een oplossing.

Ik wil een bestelling of product retour sturen. Hoe gaat dit in zijn werk?

 

Wanneer je binnen 14 dagen na het ontvangen van je bestelling hebt besloten het te willen retourneren kun je dat doen door op onderstaande knop je bestelling retour te melden. Na 14 dagen is retour niet meer mogelijk. Mocht je meerdere pakketten retour willen sturen dien je voor ieder pakket een label te kopen. Extra labels kun je eenvoudig bijkopen na het kopen van het eerste label.

 Let op: De retourkosten van €6,95 per pakket zijn voor eigen rekening! 

Retourkosten België
  • €6,95 (DPD)
  • €8,95 (DHL)
  • €9,95 (PostNL)

Wanneer mag ik een product retourneren?
  • Het product moet compleet zijn.
  • Het product verkeert in (redelijkerwijze) originele staat en in fabrieksverpakking. Eventuele verzegelingen op de producten mogen niet verbroken zijn.
  • Het product niet op kleur gemaakt is. Op aanvraag gemengde kleuren vallen onder maatwerk waardoor het niet mogelijk is om deze te retourneren. Weet je niet zeker of jouw product maatwerk is? Neem even contact op met de klantenservice en wij checken het voor je!


Tips voor het retourneren
  1. Gebruik de verpakking waarin het product verstuurd is om deze terug te sturen.
  2. Verfpotten en -blikken kunnen open gaan tijdens het transport. Gebruik tape om de deksel goed vast te maken aan het blik of pot en vul de doos goed op.
  3. Voorzie de doos van een label dat de doos rechtop vervoerd moet worden en dat het om een breekbaar product gaat.
  4. Vraag altijd een verzendbevestiging. Vaak wordt deze automatisch via de e-mail doorgestuurd.

 Let op: het is mogelijk dat het product beschadigt tijdens de retourzending, dit is voor eigen risico. Onze vervoerders bieden een verzekerd vervoer aan. Kosten hiervoor zijn uiteraard voor eigen rekening.

Ik heb een order geplaatst maar de betaling is niet gelukt. Moet ik de bestelling opnieuw plaatsen?

Als een betaling niet goed is gegaan kunnen we u hiervoor een nieuwe betaallink sturen. Neem eerst contact op met onze klantenservice voordat u zelf stappen onderneemt. Wij sturen u graag een nieuwe betaallink toe. Mocht u de bestelling al opnieuw geplaatst hebben dan horen wij dit graag, zodat we de niet betaalde bestelling kunnen annuleren.